Σελίδες

Home » » Δηλώσεις Ντομίνγκες

Δηλώσεις Ντομίνγκες

Written By Κόκκινη Κυριαρχία on Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013 | 1:21 π.μ.








Αφού υπέγραψε το διετές συμβόλαιο του (έως το 2015) με τον Ολυμπιακό το νέο μεταγραφικό απόκτημα των ερυθρολεύκων, "Τσόρι" Ντομίνγκες, ο 32χρονος Αργεντινός μεσοεπιθετικός έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της ομάδας του Πειραιά. Τόνισε πως θα παίξει μπάλα με τα χρώματα που λατρεύει και επεσήμανε πως γνωρίζει τους συμπατριώτες του ποδοσφαιριστές που αγωνίστηκαν στο παρελθόν στον σύλλογο.







Ο "Τσόρι" Ντομίνγκες είπε συγκεκριμένα πως: "Eίμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που πλέον ανήκω στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Θα παίξω ποδόσφαιρο σε μία ομάδα που φορά τα χρώματα που λατρεύω, το κόκκινο και το λευκό.




Ήρθα στην Ελλάδα ώστε να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να βοηθήσω όσο μπορώ τον Ολυμπιακό, ιδιαίτερα στο Champions League. Ξέρω πως πολλοί συμπατριώτες μου αγωνίστηκαν στον Ολυμπιακό στο παρελθόν με ιδιαίτερη επιτυχία. Αυτό είναι κάτι που με χαροποιεί και το ίδιο θέλω να πετύχω και εγώ.




Είμαι ενθουσιασμένος που ανήκω σε μία ομάδα όπως ο Ολυμπιακός, για την οποία έχω ακούσει τα καλύτερα, από την εποχή που αγωνιζόμουν στην Ισπανία (Βαλένθια, Βαγιακάνο)
Διάδωσέ το :

Δημοσίευση σχολίου