Σελίδες

Home » » Ντομίγκες : ''Αρνήθηκα τον ΠΑΟΚ γιατί ήθελα μόνο Ολυμπιακό''

Ντομίγκες : ''Αρνήθηκα τον ΠΑΟΚ γιατί ήθελα μόνο Ολυμπιακό''

Written By NikosASA3 on Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013 | 12:59 π.μ.





Με κάθε επισημότητα παρουσιάστηκε σήμερα το μεσημέρι στο γήπεδο "Γεώργιος Καραϊσκάκης" το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ΠΑΕ Ολυμπιακός, ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός "Τσόρι" Ντομίνγκες..

Ο 32χρονος πρώην ποδοσφαιριστής της Ράγιο Βαγιεκάνο απάντησε στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων, αναλύοντας τους λόγους που τον οδήγησαν στην επιλογή του Ολυμπιακού ως την νέα του ποδοσφαιρική στέγη.




"Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Ανυπομονώ να βρεθώ στο γήπεδο και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Ήρθα στον Ολυμπιακό γιατί ξέρω πως πρόκειται για έναν μεγάλο σύλλογο, με μεγάλη ιστορία, που παίζει σε υψηλό επίπεδο. Αυτό ακριβώς θέλω κι εγώ, να αγωνίζομαι σε υψηλό επίπεδο. Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους για την αγάπη που μου έχουν δείξει από την πρώτη στιγμή. Θέλω να τους επιστρέψω αυτήν την αγάπη με τις εμφανίσεις μου μέσα στο γήπεδο.

Είχα δεχθεί τηλεφωνήματα κι από άλλες ομάδες, όπως και από τον ΠΑΟΚ, αλλά από την πρώτη στιγμή ήθελα να έρθω στον Ολυμπιακό, γιατί είναι μία μεγάλη ομάδα, που βρίσκεται πάντα στις πρώτες θέσεις. Ξέρω πώς ο κόσμος αγκαλιάζει τους παίκτες και υπόσχομαι πως θα δουλέψω σκληρά για να τους ευχαριστήσω. Μου άρεσε πάρα πολύ που με ήθελε ο προπονητής και ήταν κι αυτός ένας από τους λόγους που ήρθα. Μου αρέσει να αγωνίζομαι μπροστά από το κέντρο, αλλά είμαι στη διάθεση του προπονητή μου να αγωνιστώ όπου εκείνος κρίνει ότι είναι καλύτερα. Πρέπει να ξεκινήσω ταπεινά και να συνεργαστώ με τους συμπαίκτες μου. Το αν θα αποκτήσω ηγετικό ρόλο θα το δούμε αργότερα, μετά από σκληρή δουλειά".




Από την δική του πλευρά ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Γιάννης Βρέντζος, αφού καλοσώρησε και επίσημα τον Ντομίνγκες τόνισε : "Είναι πολύ σημαντικό που ένας ποδοσφαιριστής με την καριέρα του Τσόρι επιλέγει να αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα και στον Ολυμπιακό. Ό,τι χρειάζεται, έχει γίνει και θα γίνει. Δεν μπορεί κάθε μέρα να παρουσιάζονται καινούρια ονόματα".

ΠΗΓΗ: RED CAMPEON
Διάδωσέ το :

Δημοσίευση σχολίου